Jag lever!

Det har verkligen blivit dåligt med uppdateringarna på sistone. Men jag har haft fullt upp kan jag säga... eller snarare det att min energi har varit totalt förbrukad. Att vara sjuk i kombination med att börja jobba efter lång tid av fitnessproffs/hemmafruande gör att man blir sjukt trött. Jag har varit totalt däckad varje kväll och känt mig febrig och slut. Hostar som en tok gör jag också. Hoppas, hoppas, hoppas att min förkylning ska försvinna snart! Typ under morgondagen vore det trevligt om den försvann... =) Förutom det har det varit mycket annat spännande också.

Jag kan dock bara konstatera att min tid som vältränad och någolunda fit är long gone nu. Igår när jag gick upp för två trappor i rad på jobbet fick jag lite mjölksyrakänning i benen. Trodde att jag inbillade min, men idag skedde samma sak så det var ren och skär fakta. Jag är otränad. Dessutom är jag fet också. Rejält fet. Jag har typ inga kläder som passar längre. Dagens två konstateranden. Otränad och fet! Tur att båda går att göra nått åt. Det hade ju varit värre om jag var korkad, socialt obegåvad eller nått liknande. =) Man får se det från den ljusa sidan. =)

Kommentarer
Postat av: Emma s

Hahaha, ja, bättre fet och smart änn tvärrt om! Jag känner mig likadan... Vart på gymmet idag, orkade inget, undrade lite vad jag gjorde där... :| men, men som du säger, man är ju bra på annat! ;)

2012-01-12 @ 20:13:36
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fast... även om cellernas fettminne e jävligt bra vad jag förstått... e muskelminnet skapligt oxå tro jag så e nog lätt fixat bara förkylningen släppt:)... appropå förkylning så är ju jag nu förkyld (vilket du erfarit genom ett lite klagande sms)... och jag VET att jag inte ha dålig kondition men just nu flåsa jag som jag sprungit uppför ett berg efter att ha småjoggat 50 m till busshållplatsen... Så du kanske inte är så otränad som du känner dig heller..

2012-01-13 @ 09:08:25
Postat av: Tella

haha, fet och otränad..nja..nu tror jag du överdriver en aning :-)

2012-01-13 @ 14:28:06
URL: http://www.tellasplace.blogspot.com
Postat av: Christina

Hej Johanna! Jag sprang på din blogg och har nu läst lite, om det bara är en väldigt envis förkylning vill jag tipsa dig om att ta en massagebehandling för då rensar kroppen ut slagg och förkylningen försvinner snabbare. Det funkar, jag lovar!

Även jag har haft en svacka i träningen men nu är jag på gång igen! Kämpa på bara! :)

2012-01-13 @ 18:26:45
Postat av: ebba

Och jag säger som "svar" till Christina här uppe att om man har en infektion i kroppen så ska man inte få massage, för då blir det oftast värre, tro mig, det hände mig en gång.. Feber i en vecka SÖG xD



Nu kommer jag låta elak, men "vad bra", för då kan jag "härma" din träning, när du sen sätter igång igen! :D :D För jag är otränad och "fet/känner mig fet" jag med hehe ;) Och jag kan inte mycket om träning själv, trots att jag googlar och läser som en dåre! :)

2012-01-14 @ 22:25:29
URL: http://recensent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0