Lite saker som jag kommit på idag...

Imorn är det 7 (SJU) veckor sen jag var på gymmet sist.
I tisdags var det fem veckor sen jag tränade sist (ett av tre ströpass i december).
Här om dagen åt jag kosttillskott för första gången sen början av december.
Jag har tagit tre promenader totalt på hela december och januari.
Jag har inga valkar i händerna längre. Känns konstigt!

Med andra ord kan man säga att jag har varit sjuuuuukt inaktiv och det utan att överdriva. Det är dagens sanning. Idag bröt jag dock inaktiviteten och gjorde en comeback på gymmet. Det var inte alls som jag tänkte att det skulle vara. Verklige inte alls som jag hade tänkt det. Jag har faktiskt inte riktigt smält det än. Därför får rapporten av passet vänta liiiiite till, men den kommer. Var så säker! =)

Kommentarer
Postat av: FROSTIE

Snyggt jobbat att du tog dig dit igen!!!

Blir ju intressant att se rapporten om det var en flipp eller flopp ;)

2012-01-19 @ 21:46:52
URL: http://frostie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Suck.. To be continued.. Vill ju höra nu:-D!!! By the way-du ha gett mig en jäkla träningsvärk!!!!!!

2012-01-19 @ 22:06:36
Postat av: Sofia

Jag håller helt med dig Johanna! Jerringpriset handlar om prestation. Lasse anrell fick äta upp sina plumpa uttalanden om rgb! Sporter kan aldrig jämföras, en elitidrottsman kämpar hårt oavsett sport och lägger ner sitt liv och sin själ i träningen. Jag är glad för att ridsporten lyftes i detta sammanhang. Sverige är efter Tyskland och Holland ett av de bättre nationerna i världen ska tilläggas;)! Ridsporten är ingen publiksport och tar därför sällan plats i media liksom många andra sporter vi har i Sverige! Nog tjatat om det! Avslutar med att din blogg är rolig och intressant!!

2012-01-19 @ 23:33:07
URL: http://vipwins.blogg.se/
Postat av: Annelise Müller

Bra Johanna!:):)

2012-01-21 @ 15:37:06
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0