Mina favoritövningar...

Enligt listan är det egentligen dax för Mål med träningen... men jag behöver fundera lite mer på det för att kunna sätta det i skrift... så jag hoppar glatt vidare till nästa... Favoritövning... Och där vet jag faktiskt inte hur jag ska kunna välja bara en?!? Det finns ju så många bra... så jag har faktiskt bestämt mig för att välja ut en för varje muskelgrupp. Eller ja, för allt utom mage då för där har jag ingen favorit, det är lite same same där tycker jag. Anledningen till att just de här är mina favoriter är för att jag tycker att de är de roligaste övningarna för respektive muskelgrupp och även de som jag upplever tar bäst, de som jag får bäst kontakt i (förutom latsdrag där jag haft lite problem med det, men ändå bäst av ryggövningarna då alla trasslat. Men jag nöter på för det känns bättre och bättre med ryggen).

Axlar - Hantelpress
Bröst - Bänkpress
Biceps - Hantelcurl
Triceps - Pushdowns
Rygg - Latsdrag
Framsida lår/rumpa - Benpress
Baksida lår - Liggande lårcurl
Vader - Stående vadpress


Kommentarer
Postat av: Emelie svensson

Svar: Det är den säkert, men det blev en stüben iallfall. :) Tack för kommentaren och gott nytt år ;)

2012-01-03 @ 19:16:36
URL: http://ponnygodis.shapemeup.se
Postat av: Karin

Ser ut att ha snygga träningsbyxor. märke, köpta var?



Hittade nyss hit och ska kika runt en stund:-)



//Karin i Sundsvall

2012-02-27 @ 12:47:47
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Johanna

Karin: Casall och köpta på Intersport. De är riktigt sköna. Jag har dem både i grått och svart. =)

2012-02-27 @ 18:29:23
URL: http://inhape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0