Axlar och Bröst

Idag kände jag mig inte riktigt på hugget inför träningen. Jag råkade slumra till lite i soffan strax innan det var dax att gå iväg så jag kände mig rätt seg. Jag kom inte igång riktigt förrän några övningar in (vid hantelpressen) och då kände jag mig lite besviken över att jag inte fått till de första två övningarna. Just stångpressen brukar jag få till så himla bra och det brukar svida som bara den i axlarna och jag brukar känna mig totalt utmattad redan där... Idag kändes det mest bara som att energin tog slut och det inte gick att pressa mer... Jag fick inte upp stången mer helt enkelt. Men som sagt, vid hantelpressen kändes det som vanligt. Jag var väl helt enkelt segstartad idag. Resten av passet gick riktigt bra så egentligen är jag nöjd... men lite snopet att på de första två övningarna. Sen körde jag lite bröst som avslutning. Bänkpress är min absoluta favoritövning för bröstträning. Den kändes grym idag!
 
Dagens träning:
4 x stångpress i smith +14 kg
4 x sidolyft med hantlar 9 kg
5 x hantelpress 14 kg
4 x sidolyft i CC
4 x omvända kryssdrag
4 x bänkpress
4 x flyes i CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0