Fitnessdagen 2012...

1. Jag vann 3 månaderskort på Sportlife
2. John kör armgång i hinderbanan
3. John och Emma lär sig Turkish getups
 
Då var Fitnessdagen över för min del för i år då. Det blev inget vidare längre besök. Vi skulle egentligen ha varit där när det öppnade men då regande det för fullt så i började med en lång fika på stan istället... Sen blev det till att titta på Starke man-tävlingen, armbrytning, submission wrestling ochlite av nån liknande Fitness Five variant. Vi provade på lite olika saker som hinderbana, kettlebellsövningar och som vanligt så deltog vi i Sportlifes tävlingar. Jag hade som mål att klå min tid på att stå med hantlar på raka armar så länge om möjligt, men tyvärr så blev det 4 sek kortare än på Fitnessfestivalen... Himla osis. Jag vann i alla fall 3 månaders träningskort genom en utlottning. Det var i alla fall kul att vara där och det fanns mycket bra att se... Jag tycker däremot att det är lite trist att det inte gick någon Fitness Five deltävling där i år eftersom det är det jag har kollat mest på tidigare år, men det gav samtidigt mer plats till de andra aktiviteterna. Hur som helst... bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0