Mer basövningar på schemat...

Gårdagens träningspass där jag helt plötsligt körde marklyft, som från ingenstans, var inget konstigt infall jag fick... Inte alls... Det var helt enligt plan efter helgens träningsläger. I helgen fick jag nämligen en påminnelse om något som jag egentligen redan vet, men ändå hållt mig ifrån ganska mycket. Vad?
 
Att basövningar is the shit!
 
Jag har varit väldigt dålig på att köra vissa basövningar, marklyft och knäböj, eftersom min rygg krånglat mycket (särskilt förut) och det inte är roligt att köra när det gör ont på ett dåligt sätt, eller när det inte går alls. Men ibland behöver man nån som påminner en om hur bra det är och att det är grunden i styrketräningen och egentligen det enda som behövs för att man (jag) ska vakna upp. Nu ska jag ge mig den på att få till de här basövningarna också. Jag ska marklyfta och jag ska knäböja. Så det så. Det kanske tar ett tag innan jag är riktigt bra på det, men jag ska inte ge upp i alla fall. Det är bara att köra på. =) Som jag sa igår kan det ju inte bli sämre i alla fall. =)
 
Jag är i alla fall bra på bänkpress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0