Och en inte helt vanlig dag...

En liiiiten del av den underbara frukosten...
Om gårdagen var en väldigt representativ dag för "en helt vanlig dag" rent matmässigt så var idag raka motsatsen. Idag har det ätits och vardagslyxat (nu har det iof hunnit bli helg, men imorse var det fortfarande vardag) rejält. Jag hade blivit inbjuden till att komma och äta frukost på Scandic Rubinen så imorse vid 7 började jag och min prins vår dag med en brakfrukost av godaste slag. Jag älskar hotellfrukost! Det finns så mycket att välja på och allt är så gott! Just på Scandic Rubinen har jag varit rätt många gånger för att äta frukost, någon gång med John och flera med kollegorna på förra jobbet, så jag vet att där har de bra grejer. Dessutom är allt ekologskt! Dessutom är det riktigt trevligt att sätta vid de stora fönstren och titta ut när Avenyn vaknar till liv nedanför. Riktigt nice. En riktig höjdarstart på dagen som dessutom höll mig mätt lääääänge. =)
 
Som jag berättade igår så blev det ytterigare en utelunch... idag med kära kollegor. Otroligt roligt! Och när det var färdigjobbat så blev det lite fyndletande på rean innan en mysig tapasmiddag på stan. Tyvärr var portionenrna minimala så jag kan inte säga att jag var nöjd... men men... Nu blir det hemmamys med godis... Ingen träning idag. Planerad vilodag. Imorn har jag lovat bort mig på ett introduktionspasspå crossfitgymmet som vi bor granne med... Jag börjar undra vad jag har gett mig in på... Jag berättar imorgon om jag överlever... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0