Sämsta träningspasset någonsin?

Gårdagens träningspass kan gå till historien som det sämsta någonsin. Fy vad dåligt det gick! Det var armar och mage och det är ju mitt minst roliga pass... när det sen dessutom går dåligt så är det ingen höjdare... Bicepsträningen var det som gick allra sämst. Jag fick ingen som helst känsla i biceps över huvudtaget... Det var som att jag inte gjorde nånting alls. Ingen känsla, ingen trötthet någonstans... men ändå gick det inte att lyfta hantlarna/stängerna nått mer. Så fruktansvärt irriterande! Tricpes var nästanlika deprimerande det... Triceps brukar jag ändå tycka är ganska "lätt" att träna för jag brukar alltid få bra kontakt och vara hyfsat stark. Igår var det väl inget fel på styrkan, den var ungefär där den brukar vara, men annars var det inget som stämde. För magträningen kom en liten ljusglimt för situpsen då jag satte fast benen kändes riktigt bra... men annars var det "jämna plågor" hela passet igenom. Jaja, jag fick det gjort i alla fall... Jag får ladda om och se till att göra ett bättre pass nästa gång det står armar på schemat. Men... först väntar ben idag. =)
 
Gårdagens träning:
4 x hantelcurl 14 kg
4 x skivstångscurl
3 x scottcurl
4 x pushdowns
4 x dips i maskin +100 kg
3 x rep över huvudet
4 x sitps med fastsatta ben
4 x benlyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0