Lite senare ryggträning...

Ikväll har jag och John varit på "sommarmingel". Riktigt trevligt... så det blev senare träning än vanligt. John laddade dessutom upp inför träningen med champagne. Det verkar ha gjort susen för han fick till ett riktigt bra pass. Jag fick också till ett bra pass, men det blev ingen alkoholhaltig laddning för min del.
 
Latsdraget kändes galet bra!!! Jag blir så glad då! Fick den bästa kontakten jag någonsin har fått i latsdrag idag. Det känns som att det bara går bättre och bättre för varje vecka. Vilket flyt!!! Och stark kände jag mig också! Stark både i latsdraget och i stångrodden som var de två bästa övningarna. John hjälper mig med de sista repetitioerna så att jag verkligen kan få ut allt. Det känns hur bra som helst. Idag testade jag dessutom en ny maskin. Rodd som startläget var strax ovanför ansiktshöjd och man drog ner till höfthöjd. Väldigt ovan men kändes bra. Det blev ett jättebra ryggpass... magträningen som var planerad hann vi inte riktigt med... men den får bli imorn. =)
 
Dagens träning:
4 x latsdrag 65-65-65-50 kg
3 x latsdrag V-handtag 50 kg
5 x stångrodd med golvfäste +40+40+40+40+35 kg
4x stångrodd i cable
4 x roddmaskin
4 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0