Mina nya fina skor...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I lördags passade vi på att svänga förbi den nyöppnade Sportshoppen i Tanum. Den ligger strax innan Grebbestad och ska ersätta den förra. 2 sporthallar var "för litet". Nu har de lyckats få till en gigantisk shop med riktigt bra grejer. Bara reaavdelningen var större än många sportaffärer. För de som inte vet så är Sportshoppen en outletkedja som finns på Västkusten. De har sitt egna märke Swedemount och sen alla de vanliga sportmärkena. Den nya butiken (invignig 17/5) var riktigt grym. Stort, fräscht och riktigt bra grejer. Jag hittade ju självklart massor med fynd, och allt på rea på outletpriset. Köpte 2 likadana t-shirts som den svarta jag köpte för någon helg sen, men i andra färger (rött och lila), ett snyggt träningslinne och ett par löparskor. Löparskorna är av modellen lättviktssko så det ska bli riktigt spännande att testa... Fast mest köpte jag dem för att de var så snygga. =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt snygga skor! =)
Hälsn Elin

Svar: Tackar. =)
Johanna

2012-06-26 @ 08:48:01
URL: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Postat av: em eriksson

Snygga skor!!

JAG ÄLSKAR ADIDAS!!!!!!!!!

2012-06-26 @ 09:36:08
URL: http://emliscious.blogspot.se/
Postat av: Dieseldoris - från soffpotatis till bodybuilder

Verkar som att vi måste ta oss till västkusten å "fynda" lite :D

Svar: Jajamen... å andra sidan har väl ni Vingåker factory outlet hos er... men träningskläder är ju alltid kul. =)
Johanna

2012-06-26 @ 11:47:39
URL: http://dieseldoris.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0