Varför tycker folk att man är galen...

... när man säger att man älskar stickandet i huden som man får av PWOn?

Igår gav jag träningen en extra skjuts... Jag tog nämligen en preworkout-drink innan passet. Jag har haft uppehåll med PWO-drinkarna sen november. Tycker faktiskt att träningen har gått riktigt bra även utan. Jag har varit stark, ökat, haft bra känsla och ork. Men... Jag älskar att ta PWO. Jag blir pigg, det sticker i huden och det går lyckokänslor igenom hela kroppen. Sen går träningen extra bra också. Jag känner att jag har mer att ge. Jag känner mig starkare och vill köra mycket. Jag har testat ganska många sorter innan jag hittade min favorit. Många har jag inte känt någonting av alls och andra har varit för äckliga för att dricka upp. Den som jag hållt fast vis ett tag nu är Rage Nitro från Fairing. Grymt bra. Jag tycker själv att jag är ganska okänslig mot såna här preparat, men av Rage behöver jag bara ta halva dosen för att få en supereffekt. =) Min favorit! Rekommenderas varmt!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Är de som en vanlig loader?

Hur funkar den? Å hur smaker den?? Är den ok att dricka?



Mvh/KajsaMaja

2012-06-13 @ 07:22:21
URL: http://kajsamaja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kajsa: Jag vet faktiskt inte vad en loader är för nått så det kan jag inte uttala mig om. Det är en vanlig preworkout-produkt. Den ska verka uppiggande och man ska öka i styrka, uthållighet och muskelvolym. Den finns i lite olika smaker och jag tycker att den är helt okej att dricka. Jag tycker att den är riktigt god. Inte det godaste jag vet, men betydligt bättre än många andra PWO.

2012-06-13 @ 17:09:46
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0