Vilodag...

Idag har jag inte känt mig på topp. Redan igår kväll så fick jag väldigt ont i huvudet och ögonen... och liten liten känning i halsen också... Och så har jag känt hela dagen idag. Plus att jag varit väldigt trött också, men det har jag varit hela veckan. Jag hade ju planerat en vilodag idag och den kommer ju väldigt lämpligt. Eventuellt hade jag tänkt gå och köra crosstrainer ett litet tag (är sugen på att få upp konditionen) eller tagit en promenad i det ganska så fina vädret... men det blir inget med det. Jag stannar hemma och vilar helt och hållet istället. Jag ska försöka att inte bli sjuk. Jag har redan varit sjuk för flera år framöver den här vintern/våren. Det får räcka nu. Men det onda i huvud/ögon/hals och tröttheten sitter kvar fortfarande. Hoppas det kan gå bort. Jag ska lägga mig och snooza ett litet tag innan det vankas fotbollskväll här hemma.

Träna hårt där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0