Löparskorna får vila...

Nu är min pojkvän iväg och springer. Han ska springa Göteborgsvarvet i maj så det är hårdträning som gäller nu. Jag skulle ju som sagt ha följt med och sprungit åttan medans John och hans kompis sprang en längre sträcka... MEN, nu ligger jag här nedbäddad i soffan under en filt istället. Det känns faktiskt himla surt Jag har sett fram emot att springa länge och just åttan har jag sett fram emot med lite skräckblandad förtjusning hela helgen... Tyvärr så blev jag otroligt trött när vi körde hem förut och kände mig nästan lite småsjuk. Däckade i soffan direkt när jag steg innanför dörren och har inte velat stiga upp sen dess. Vid såna tillfällen är det bättre att stå över. Jag känner helt klart att jag valde rätt, men det känns lite tråkigt. Det viktigaste är ändå att inte bli sjuk och det hoppas jag att jag kan undvika. Även om det inte blev någon löpning idag fick jag en väldigt härlig promenad imorse. =)

Imorn tränar jag mitt sista pass på Sats. Mitt gymkort går nämligen ut imorgon. Kommer kännas väldigt konstigt. Jag har ju tränat där i 3,5 år nu och jag gillar gymmet skarpt. Däremot tror jag att det nya gymmet kommer att bli väldigt bra. De har en kampanj just nu så jag ska faktiskt signa upp mig redan nu... Annars blir det till att hålla mig till jobbgymmet tills vi flyttar om en dryg månad... och kanske köra igång mina 3 månader på Sportlife som jag har innestående... Vi får se. Träning blir det oavsett var! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0