Härlig vilodag...

Jag har träningsvärk mest överallt... Rumpa, framsida lår, baksida lår och vader värker som galet efter gårdagens pass... Biceps, triceps och mage gör ont sen måndagens pass... Jag som inte ens tyckte att jg fick till någon br magträning, men det känns om att den tog rätt bra i alla fall. Himla härligt! Hur mycket jag än tycker om att träna så var det härligt att vila idag. Inte så mycket för att jag inte ville träna utan för att jag hade andra saker som jag hellre gjorde just idag. Jag har strosat lite ute i det fina vädret, men mest legat hemma och myst för mig själv. Myst med att läsa nyaste Body som jag fick idag (tydligen är inte eftersändnigen den allra snabbaste) och tittat på en del bra serieavnitt som jag missat senaste veckorna... Att solen sken ute gör inte så mycet. Det ska den hära i åtminstone 1,5 vecka till så jag har gott om tid att vara ute mer. Nu är klockan desstom 22 och vi har 23 grader ute.

Jag älskar sommaren!

Imorn blir det gymmet igen. Så klart! Ryggträning med en vän. Hårt. Tungt. Roligt. Jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: emma s

Vila med träningsvärk that is tha shit! x) Då känner man riktigt hur musklerna växer och återhämtar sig DD

2012-05-23 @ 22:36:52
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0