Söndermosad rygg...

Det har inte blivit någon träning alls när jag varit borta. Jobb och mycket mat... så jag var väldigt sugen på att träna idag. Ändå var det nära att det inte blev nått... Dagens schema var ganska fullspäckat och plötsligt så var det endast en timme tills gymmet stängde... Det var bara att släppa det jag höll på med och springa iväg. Tur det för jag fick ett riktigt grymt ryggpass.

Det grymma då? Jo, grym kontakt och jag lassade på mer vikter vilket gjorde att jag sitter här nu och känner mig mörare än jag brukar göra efter ett ryggpass. And it feels goooood! Passet flöt på riktigt bra... som vanligt på sistone. Det var egentligen i stångrodden med golvfäste som det riktigt bra började. Jag lassade på mer vikt! Ländryggen kändes bra (är oftast pga den eller greppet jag inte kör tyngre när det kommer till fria roddövningar) så det var bara att mata på. Vikten kändes helt rätt ochd et tog väldigt bra. Nu är det den vikten som gäller framöver. Jag är så nöjd. Det blev en bonusövning också utöver de planerade och det var en roddmaskin som John hade provat innan. Den kändes också väldigt bra och särskilt med lite extra mycket vikt. Söndermosad rygg blev resultatet. Jag är nöjd!

Dagens träning:
4 x latsdrag 60-60-55 -55 kg
4 x latsdrag i CC
4 x rodd 50 kg
4 x stångrodd med golvfäste +30+35+35+30 kg
4 x ländryggsmaskin
3 x roddmaskin (enarms)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0