Benträning med John...

Jippie! Benträning idag! Favoriten just nu. Och dessutom tillsammans med John. Vi har inte kunnat träna så mycket tillsammans nu på slutet så då är det extra roligt när det faktiskt blir av... som idag. =)
 
Började som vanligt med knäböj, men jag fick inte riktigt till det idag. I det första setet kom jag ner fel nästan varje gång... antingen med lite framvikt, lite bakvikt eller bara knepigt. Det gik visserligen lite bättre på de andra seten men det var tungt idag. Jag fick lite känningar i ryggen också. Det kändes väldigt frustrerande att inte få till knäböjen riktigt, men jag får hoppas att de tog som de skulle ändå. =) Nått som jag däremot fick till var utfallsgången. Jag har inte kört det sen i våras och det tog verkligen bra. Jag kan känna träningsvärken i rumpan komma. =) Det var jobbigt och flåsigt, precis som det ska va. =) Sen blev det marklyft för baksidan. Tog väääldigt bra... Benspark för framsida lår, även det tog bra... och sen vadpress. Ett bra pass helt enkelt, även om inte knäböjen var helt 100-procentiga. Nöjd!
 
Dagens träning:
4 x knäböj 100 kg
4 x utfallsgång med hantlar á 19 kg
4 x rumänska marklyft 60 kg
4 x benspark 80 kg
4 x stående vadpress 110 kg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0