Bröst, triceps, cykel...

Ooooo idag har jag varit peppad på träningen hela dagen... nästan så att jag inte kunde komma snabbt nog från jobbet för att få ta mig till gymmet. Riktigt härlig känsla!
 
Bröst och biceps stod på schemat idag och jag hade bestämt mig sen innan för att inte köra supertungt i bänkpressen.. Ja, jag kände mig helt enkelt inte särskilt stark idag.. så jag nöjde mig med 60 kg. Det känns som en hyfsat säker vikt att få upp själv. Det gick rätt bra också. Jag var stadig och bra, men krafterna minskade rätt snabbt. Jag tycker det är bra. Orkar jag göra lika många på set 3 som på set 1 så känns det inte som att jag tagit i tillräckligt på de första 2 seten... Annars gick bröstträningen helt okej. Biceps också. Kände mig ganska stark i skivstångscurlen idag. Avslutade med 30 min på motionscykel medans jag läste lite i en gammal skvallerblaska. Den här veckan har jag kört lite kondition efter passen varje dag... inget jag brukar göra, men har haft lust med det. Men imorn blir det inget sånt. Då ska jag träna ben och efter det är de som spagetti och det är inte särskilt pleasant att röra dem mer än nödvändigt då.
 
Dagens träning:
4 x bänkpress 60-60-60-50 kg
3 x hantelpress 17 kg
3 x flyes i CC
4 x skivstångscurl 28-28-28-23 kg
3 x hantelcurl 13-13-11 kg
3 x scottcurl i maskin
30 min cykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0