Fullt magasin i bensparken...

Äntligen var det dax för benpasset! Som jag har längtat! Tyvärr var John tvungen att jobba så jag fick träna själv tillslut, men det går ju bra det också. Jag behöver ingen passare när jag tränar ben så det funkar finfint att köra själv. Om jag ska testa en ny vikt så kanske det kan va skönt att ha nån där, men än har jag aldrig behövt hjälp. Jag blir bara distraherad om nån ska försöka hjälpa mig. Idag misstänkte jag att jag inte skulle vara så stark så jag skulle inte vilja prova på tyngre ändå.
 
Jag misstänkte rätt. Inte så stark. Men jag fick till 4 set bra knäböj på 100 kg. Det kändes helt okej. I första setet så sköt jag höften till höger på sista repetitionen och var ju inte så bra... men sen skärpte jag till mig. =) Jag kände att det tog riktigt bra även om jag inte var mitt starkaste jag idag. Härligt i alla fall. =) Utfallen och marklyften höll jag på dö av ungefär. Sååååå jobbigt! men så skönt när det är över. Dagens roligaste var i alla fall bensparken för där höde jag vikten så jag tog hela magasinet. Hela magasinet på mitt gyms bensparkar innebär 80 kg. Det var tungt och bra, som det ska va. =) Nu är det bara att hoppas att jag är tillbaka till mitt starka jag nästa vecka. =)
 
Dagens träning:
4 x knäböj 100 kg
3 x bulgariska splitböj med hantlar á 17 kg
4 x rumänska marklyft 63 kg
4 x benspark 70-75-80-80 kg
4 x stående vadpress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0