Helt otroligt TRÖTT...

Ja, de senaste dagarna har jag varit helt otroligt trött. När jag vaknat på mornarna har det känts ungefär som om jag endast hade sovit i 1 minut, inte en närmre åtta timmarsnatt som det faktiskt har varit. Trött på morgonen, trött på dagen och trött på kvällen. Trött, trött, trött. Därför har jag tagit en vilodag idag också. Får se om det hjälper. Tre vilodagar på raken, med undantag för lite morgoncykling igår i och för sig... Min plan för veckan var snarare tvärt om.. att träna så mycket som möjligt. På söndag åker jag nämligen bort 2 veckor med jobbet. Först blir det en vecka utanför Chicago, samma hotell som när jag var där i september så där vet jag att det i alla fall finns cardiomöjligheter (och några få hantlar som jag kan leka med). Vecka 2 däremot spenderas utanför Philadelphia och där vet jag inte riktigt hur det ligger till. Ser ut som att man ev kan hyra in sig på ett gym i närheten, men då blir det inte lika tillgängligt och betydligt svårare att få in i schemat. Sen kommer John och möter upp mig och vi spenderar några dagar i New York också och där blir det nog inte så mycket tränat... cardio eventuellt. Vi får se... Men just därför hade det varit bra att få in så mycket styrketräning som möjligt den här veckan... men man kan inte förutse allt och ibland blir det som det blir. Jag ska ändå göra så bra som möjligt av situationen när jag åker bort. =) Nu får jag nog snart gå och lägga mig om det ska finnas nått hopp för morgondagen. Det känns ändå rätt knepigt... Hur man plötsligt bara kan bli så otroligt trött. Jag har ju inte gjort nått annorlunda. Äter samma, tränar samma, sover samma... men så är det... ZZzzzzzzz....
 

Kommentarer
Postat av: viktoria

men vad har du för lyxjobb egentligen, usa igen?! Lyllo =)

Tröttheten kan ju bero på massa, t.ex en infektion som inte blommat ut. Vila är det bästa iaf!

Svar: Haha, lyxjobb bet jag inte... Det är mycket att göra, men roligt. Nu ska jag iväg för att hålla i utbildning. Jag ar vilat bäst det gått den här veckan så jag hoppas att tröttheten går över...
Johanna

2012-11-02 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0