Reebok Crossfit 5th Avenue

Något som vi gjorde under helgen i New York var faktiskt att besöka Reeboks crossfit-butik på 5th Avenue. De har även en box nere i källaren som vi spanade in. Riktigt fin! Vi skippade träningen och höll oss till shoppingen istället. För John som är riktigt crossfit-biten var det som julafton. =) Affären var inte överdrivet stor men den var fullproppad med riktigt snygga grejer. Det blev en hel del inköp för John som jag kommer att visa i ett senare inlägg. Jag var också riktigt sugen, bland annat på ett par tyngdlyftarskor... men jag skippade det. Butiken kryllade av crossfit människor och alla som jobbade där var riktigt duktiga och insatta i Crossfit. Jag kan tänka mig att de var flitiga utövare. =) Bra service också! Gillar man crossfit ska man definitivt besöka butiken om man har vägarna förbi... och det funkar alldeles utmärkt för de som inte är crossfit-frälsta också (som jag). =)
 
Skyltfönstret och skoväggen där vi spenderade en hel del tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0