Shoppa träningskläder...

.. är en grej jag ska passa på att göra nu när jag är här i USA. Shopping är billigt här. Dels så är det lägre priser på allting och dessutom så är det en mkt fördelaktig växlingskurs mellan kronor och dollar. Men attd et är billigt är inte det viktigaste... Det är att det finns så stort utbud. Sån variation och så mycket roliga grejer. I september fick jag till exempel med mig linnet här ovanför och de här snygga byxorna. Färgglatt och roligt! Idag har jag strosat runt på ett premium outlet men hittade inget... och på King of Prussia mall som är USAs största mall där vi bor typ vägg i vägg (kan tänka mig att det blir mååååånga besök under veckan). Tyvärr fanns det inte så mycket sportaffärer där alls. Lite synd. Köpte e rolig t-shirt (som passar grymt när jag strax ska gå till gymmet och träna ass och ben) och ett par byxor. Men vi har redan spanat in ett Dicks sporting goods. Om det är lika bra som det vi var på utanför Chicago så kommer jag inte gå tomhänt därifrån. Bästa och överlägset största träningsaffären jag varit på någonsin. Vad det blir får nii se senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0