Tisdagsträning

RYYYGG stod det på schemat idag! John var som vanligt segt hem från jobbet så jag fick gå och träna själv. Det gick väl helt okej egentligen. Jag är lite missnöjd med marklyften men annars kändes det bra. Det kändes liksom inte som att jag fick till dem riktigt. Inte riktigt koll på kroppen. Därför lät jag vikten vara lite lägre och mot slutet så kändes det väl lite bättre. Nästa gång jag kör rygg ska jag göra bättre marklyft! Ja, annars gick det ju bra som sagt... La in en favorit from i våras, latsdrag i cablecrossen. Jag tror nog att jag lyckades köra lite tyngre idag. Riktigt bra kändes det faktiskt. Tungt men kontrollerat med bra sträck och bra knip.
 
Tillslut så kom John i alla fall, men då var jag egentligen klar. Jag sällskapade ett litet tag medans han körde någon sorts WOD (workout of the day). Jag provade på roddmaskinen lite lätt. Jag är verkligen inte bra på att ro, men det var lite småroligt att prova den. =)
 
Dagens träning:
3 x chins
3 x marklyft 80 kg
4 x skivstångsrodd 60-64-64-60 kg
4 x knästående latsdrag i CC
3 x rodd i maskin 60 kg
4 x magmaskin
4 x situps
3 x pulldowns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0