Vad hände med dieten?

Ni kanske kommer ihåg att jag gick på diet i början av hösten...? Men sen har uppdateringarna liksom fadeat ut om dieten här i bloggen. Så ni kanske undrar vad som hände med dieten egentligen? Jo, det ska jag berätta för er... Följande hände...
  • Förutom första veckans stora dropp i vikt så stod jag i praktiken stilla på vågen vecka efter vecka. Då lessnar man lite på att göra veckouppdateringar tillslut.
  • Jag åt enligt Periodisk fasta och trivdes grymt bra med det (mer om det sen).
  • Jag fick grymma träningsresultat. Ökade väldigt mycket i särskilt knäböj och bänkpress. Så otroligt roligt!
  • Min andra resa till USA blev förlängd med dubbla tiden, alltså drygt 2 veckor... och jag fick veta att jag kommer att behöva flänga fram och tillbaka rätt mycket framöver, närmast nu på lördag dvs. mindre än 2 veckor sen jag kom hem från förra trippen. Det kändes inte som särskilt bra förhållanden att genomföra en diet på.
Så summa summarum så dietade jag exemplariskt i 7 veckor. Sen bestämde jag mig för att avbryta dieten och ta det lite som det kommer istället. Så, där har ni det... Det var det som hände med dieten! Nu så tränar jag och äter som jag känner för och det fungerar bra det också. =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad jobbar du med som gör att fu far runt så? *nyfiken*

Svar: Jag jobbar med processer och system på ett industriföretag. Ett väldigt roligt jobb. =)
Johanna

2012-11-29 @ 18:54:59
URL: http://www.sandrabuder.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0