Årsbästa på chinsen...

Hela FEM chins klämde jag till med idag!
 
Haha... Det må va årsbästa (har bara klarat 4 som mest i år) men det är ändå bara hälften av vad som är mitt bästa så jag vet inte om jag ska va så nöjd egentligen... men chinsen har känts dåliga länge. Som att jag helt glmt bort hur man gör... Idag kändes det betydligt bättre och jag tror jag börjar få in snitsen igen. Här ska chinnas! Jag måste bli bättre helt enkelt!
 
Annars var det väl ett helt okej pass. Jag kände mig inte på topp innan. Var otroligt trött efter att ha suttit på en väldigt intensiv (och bra!) utbildning hela dagen. Körde lite lättare på marklyften idag och det kändes riktigt bra. Det kändes inte riktit så lätt som jag ville att det skulle göra, men jag tror att jag fick bra träning. Jag tror kanske att jag får hålla mig på den vikten ett litet tag nu innan jag ökar igen... Måste se till så att jag gör rätt. Jag tror att jag tappat lite nu mot slutet eftersom det känts sämre. Passet var som sagt helt okej för både rygg och mage... ingen sensation så, men bra... Jag la till en extra övning mot slutet, enarmsrodd i en maskin. Det känns nu vill jag lova. =)
 
Dagens träning:
4 x chins
3 x marklyft 90 kg
4 x skivstångsrodd 68-68-68-60 kg
4 x situps på lutande bänk
6 x benlyft
3 x roddmaskin (enarms) 30 kg
30 min morgoncykling

Kommentarer
Postat av: Ousa

Grym är du!

Svar: Tackar! =)
Johanna

2012-10-25 @ 20:33:50
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: Elin

Men kanon! Fortsätt kämpa på! Snart är det fler!
Kram Elin

Svar: Ja, det tror jag också! Känns som att de är på G nu. =)
Johanna

2012-10-25 @ 21:26:07
URL: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Postat av: Josefin Sjöberg

Jag är så fruktansvärt dålig på chins. Men det är ju bara att öva. Bra jobbat :)

Svar: Ja, precis... det kan ju bara bli bättre. =)
Johanna

2012-10-25 @ 23:29:39
URL: http://jossefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0