Dietuppdatering

Vikt: -0,2 kg
Skillnad: -2,3 kg
 
Den här uppdateringen gäller ju alltså för två veckor... den dryga veckan jag var i USA och den knappa veckan jag har varit här hemma nu. Ärligt talat så tycker jag att det var ett riktigt bra resultat. Maten i USA var allt annat än dietvänlig, och visst ansträngde jag mig till en början med att försöka hitta de allra bästa alternativen men sen så bestämde jag mig för att bara "go with the flow". Veckan här hemma har gått väldigt bra. Mätt, pigg, glad, precis som sig bör!
 
Min vikt har stått ganska stilla de senaste veckorna... Jag har blivit något sånär viktstabil. Från och med tisdag så börjar jag med nytt uppläggm och då får vi se om det sätter fart igen. =)

Kommentarer
Postat av: Emma Sandfjord

najs =)

2012-10-06 @ 19:29:37
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0