Fredagsträning på ett nästan tomt gym


Huva. Idag kände jag mig inte på topp inför träningen. Jag fick urusel sömn i natt så jag har gått som en zombie halva dagen... sen har jag suttit på samma intensiva utbildning som igår. Mkt bra utbildning men otroligt tröttande för huvudet. Plus det lite långt mellan måltiderna under dagen och ovanligt sen träning. Men men, det är inte alltid alla förutsättningar är på topp, men man kan ändå få till riktigt bra pass. Oftast är det bara att ta sig till gymmet som gäller, väl där så går det som en dans. Så även idag.
 
När jag gick ifrån gymmet efter passet så sved mina axlar rejält. Då hat man i alla fall gjor nånting rätt (förutsatt att man har tränat axlar då)! Tre övningar för axlarna och alla tog riktigt bra. Favoriten är ju hantelpressarna och de är helt klart svårslagna. Två övingar för biceps och det är egentligen dem som jag är nöjdast med. Min bicepsträning har ju inte gått särskilt bra på riktigt länge, men de senaste passen så har det börjat lossna lite igen och idag kändes det riktigt bra. Kontroll, känsla och kramande curlar. Riktigt nice! De kan nog bli bra tillslut de också. =)
 
Dagens träning:
4 x hantelpress 17-17-17-12 kg
4 x sidolyft med hantlar 10-10-10-7 kg
4 x framåtlutade hantellyft 6 kg
3 x skivstångscurl 28 kg
3 x hantelcurl 13 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0