Lite axlar och biceps...

Det blev lite senare träning än vanligt idag, men vad gör det?!? Axlar och biceps fick det bli eftersom det inte blev tränat förra veckan. Jag hade egentligen tänk att börja passet med lite stångpressar i smithmaskinen, men den var ju som vanligt upptagen så det fick bli hantelpress istället. Hantelpress är min favoritövning för axlarna så det gjorde ju absolut ingenting. =) Jag fick sjukt bra kontakt och det kändes även som om mina små axlar skulle explodera. Väldigt härligt! Det blev tre bra axelövningar innan jag gick över på biceps. Bicepsträningen har verkligen tagit sig till det bättre nu på slutet. Betydligt bättre känsla än förut. Jag tycker att biceps har gått riktigt dåligt hela året egentligen, men nu börjar det äntligen släppa lite. Bra stångcurlar och bra hantelcurls. Bra känsla. Jag är nöjd för idag. =)
 
Dagens träning:
4 x hantelpress 19-17-17-17 kg
4 x sidolyft med hantlar 10 kg
4 x framåtlutade hantllyft 6 kg
4 x skivstångscurl 28 kg
3 x hantelcurl 13 kg
Morgoncykling 30 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0