Löpnng i det underbara vädret...

Fick äntligen inviga de här snyggingarna som jag köpte i somras...
Jag har satt igång med lite cardio till min diet nu. Den här veckan är det tre pass som gäller... I lite lagomt tempo. Jag ska alltså inte köra slut på mig. Idag blev det därför en lugnare löpning. Jag tvekade länge på om jag verkligen skulle bege mig ut. Jag kom hem från jobbet en dryg timme senare än vanligt och jag äter ju alltid direkt när jag kommer hem. Om jag skulle få nått dagsljus (i det underbart fina vädret dagen till ära) så skulle jag behöva bege mig ut ganska direkt efter att jag hade ätit upp. För mig är det ingen jättebra lösning eftersom jag väldigt lätt får håll... men idag bestämde jag mig för att strunta i det. Det skulle ju som sagt vara lugnt tempo och inget pass där jag försöker få till mitt bästa pass någonsin. Det var bara till att bege sig ut.
 
Jag vet exakt när jag sprang senast. Det var på söndagen efter midsommar, alltså den 24:e juni. Eller nu ljuger jag ju faktiskt. Jag lunkade ju ett tag när jag var i USA för nån vecka sen också. Där ser man. Bättre än väntat... Hur som helst, det jag ville komma till var att min kondition inte är på topp... Men jag tycker ändå att det gick bra idag. Fick håll flera gånger och då fick jag gå ett tag och det gick rätt snabbt över... men annars kunde jag hålla ett jämnt tempo som inte var allt fö ansträngande... Jag hittade dessutom en alldeles lagom runda. Perfekt! Jag känner mig sjukt nöjd!
 
Dagens träning:
Löpning 30 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0