Nytt PB i knäböj, IGEN!

Knäbj, en annan dag, samma plats...
Aaaah, jag är så nöjd. Satte nytt PB i knäböj idag, IGEN! Det är många ökningar på sistone. Idag var det jag och Jessica på gymmet så jag hade ingen passning eller nått. Efter att ha klarat 8 reps i första setet (100 kg och nytt PB) så vågade jag mig på att höja till set nummer två... 4 kg till och 5 eller 6 repetitioner. Nytt PB. Till nästa set blev det ytterligare lite mer vikt. 110 kg och 4 repetitioner! Jag är så sjukt nöjd. De var riktigt fina också dessutom. Jippie! Jag kan!!! Det har verkligen gått framåt med knäböjen och det är superroligt! Jag vill bara ta tyngre och tyngre!
 
Jessica var för övrigt riktigt duktig. Där kan man verkligen se att det hänger på att våga köra ordentligt. Vips så var hon uppe och körde finfina knäböj på 80 kg. Riktigt bra! Och överträffade sig själv dessutom på alla övningar vi körde. Nu gäller det bara att hålla i samma hemma också. Jag hoppas hon har riktigt grym träningsvärk imorn. =) Moahahahahaaaaaaa!
 
Dagens träning:
4 x knäböj 100-104-110-90 kg
4 x bulgariska splitböj med hantlar 18 kg
4 x rumänska marklyft 63 kg
4 x benspark 75 kg
4 x stående vadpress

Kommentarer
Postat av: Ousa

Starkt jobbat! Imponerad!!

2012-10-19 @ 20:28:16
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/
Postat av: emma s

Ohoooo, ny header! Najs! :D Grym du är med träningen då, blir mer och mer nyfiken på ditt upplägg x) verkar awesomee

Svar: Tackar. Jag blev lite less på den gamla. Ja, träningen går verkligen bra nu. Det är himla kul med så många öknngar. =)
Johanna

2012-10-20 @ 11:56:36
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0