Det här med olika tidszoner...

... har blivit betydligt jobbigare nu när jag är äldre och inte kan sova hur länge som helst på mornarna. Självklart vaknade jag ju vid min vanliga tid på söndagar, dvs. strax efter 8 svensk tid,även om jag hade gått och lagt mig vid 5. Problemet var ju bara att då var klockan 1 på natten här... Lyckades somna om lite i alla fall, men sen kl 04 så har det varit helt kört med mer sömn... Men det gjorde ju i alla fall att jag kunde vara i motionsrummet kl 6 imorse. Motionsrummet var ungefär som väntat. 2 löpband, 1 crosstrainer och ett mycket begränsat utbud av hantlar (5 par)... men det får jag klara mig med.
 
Idag bestod träningen av 30 min crosstrainer. Sjukt jobbigt med tanke på att min kondition som vanligt inte är i topp. Sist jag konditionstränade var söndage efter midsommar och jag kan inte direkt säga att jag höll nån kontinuitet innan det heller. Avslutade passet med att gå utfallssteg i korridorerna. Sjukt jobbigt även utan vikt. Största misstaget var dock att jag glömde att ta med mig nån vattenflaska ner... Var endast tvungen att hushålla med mina aminosyror ochd et var inte tilllräckligt på långa vägar. Men men. Så kan det gå. Nu väntar som heavy shopping idag innan allvaret medjobb sätter igång imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0