Dietuppdatering

Vikt: -0,2 kg
Totalt: -2,1 kg
 
Jippie! Vad glad jag blev när jag ställde mig på vågen imorse. Äntligen ett minus! Visserligen ett litet sådant, men ändå. Under veckan har min vikt legat höööögt, men jag verkar ha droppat av det tillslut. Hade önskat ett litet större tapp, men jag är glad att det blev nått. Hur har det gått annars då? Maten har ju som sagt gått kanon... Träningen har gått kanon... Ja, jag kan inte klaga. När jag kommer hem från USA så blir det avstämning och justering. Hur det går när jag är där borta får vi se... Jag har hört att det vankas mackor och chips till lunch. Men än så länge är jag hemma och äter det jag vill. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0