Dietuppdatering

Vikt: +-0 kg
Totalt: -1,9 kg
 
Jahapp... Vecka 2 gav inget tapp alls på vågen. Jag har stått stilla. Jag väntade mig så klart inte ett lika stort tapp som förra veckn, men några hekton hade jag så klart hoppats på att jag hade tappat. Det känns himla trist faktiskt. Jag har ätit exakt det jag ska, varken mer eller mindre, kommit igång med träningen och allting har känts bra. Jag har en liten misstanke att det kan ha att göra med att jag känt mig konstig i magen och svullen om magen den här veckan... men det vet man ju så klart inte. Jag har i alla fall känt mig lite smalare i veckan. =) Hur som helst så är det bara att köra på och se vad som händer nästa vecka. Dieten har i alla fall känts riktigt bra. Jag trivs verkligen med den. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0