Nya träningskläder...

Då var sista arbetsdagen klar. Det har varit 4 intensiva dagar här borta, men helt klart roligt. Imorn drar jag och en av mina kollegor in till Chicago och är kvar där de sista två dagarna innan det är dax att styra kosan hemåt igen för den här gången.
 
Det här har inte bara varit en jobbresa... det har även varit en crazy shoppingresa. Jag (vi alla tre) har typ köp allt och lite till... Även träningskläder har det blivit. Det finns riktigt bra utbud här och en äväldig variation. Ikväll var vi på en enorm och riktigt bra affär för träningsprylar. Jag har fått med mig några riktigt fina tights hem och nått linne... Bland annat de här. Jag kommer garanterat vara en färgklick i höst!

Kommentarer
Postat av: Emma Sandfjord

Najs! Jag vill se alla grejerna (a)

2012-09-30 @ 00:24:05
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul med nya träningskläder :)

2012-10-01 @ 09:07:56
URL: http://lifeofmec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0