SM och Luciapokalen i CBB & BF

Om ca 1,5 vecka skulle jag egentligen ha åkt till Västerås och tittat på SM i classic bodybuilding och body fitness. Det är verkligen många duktiga anmälda så det hade varit väldigt kul att se. Jag och John hade bokat in oss på hotell för att ha en myshelg hela helgen... tyvärr så väntade vi en dag för länge med att boka själva SM-biljetterna förra veckan så det fanns bara biljetter på läktaren som är riktigt långt bak. Då kändes det inte riktigt värt det hela om man knappt ska se. På Luciapokalen förra året så satt vi nämligen långt bak och det var inte alls kul. Vi var tvungna att använda kikare för att se hyfsat och nu skämtar jag inte... Vi hade en kikare! Så en repris på det var jag inte så sugen på.. det kändes inte värt det. Vår myshelg får bli på annan ort, en annan helg istället. Trist att missa SM som jag sett fram emot, men ser man ändå inget så kan det lika gärna va.
 
Men det här inlägget ska inte bara vara gnäll... Nu till det roliga. Jag har nämligen bokat våra biljetter till årets Fitnessfestival och Luciapokal. För att bli nöjda och se bra så bokade jag extra bra platser. Nu får vi sitta på rad 6. Det kommer att bli superbra! Det är inte så länge kvar... "bara" 2,5 månadl =)

Kommentarer
Postat av: emma s

Ojoj då, men skoj att ni fått fina platser till Lucia

Svar: Jaaaa! =)
Johanna

2012-09-25 @ 19:30:03
Postat av: Helena Will

Vad synd med SM!!

Kul med Fitnessfestivalen!
Vi fick platser på rad 5...

Ha det gött!!

Svar: Kul!
Johanna

2012-09-25 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0