Statusuppdatering...

 
Dieten: Bättre dag idag. Inte van vid nya mer restriktiva kosten så jag är hungrig,
men det är inte så farligt egentligen. Det går bra det här. =)
 
Välmåendet: Känner mig lite bättre, lite piggare, men fortfarande öm i halsen och lite huvudvärk och inte riktigt 100 % på piggheten heller... men det kännd dom att det går åt rätt håll.
 
Träningen: Ingen träning eller motion pga ovanstående, men snart hoppas jag. =)
 
 

Längtar tills jag får träna igen... men snart så... =)
Bänkpress för några veckor sen.

Kommentarer
Postat av: emma s

Woho, det tar sig! ;D Är super nyfiken på upplägget - får tjuvtjika på det nästa helg ;)

2012-09-04 @ 21:58:39
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0