En härlig helg...

 
Ååå, jag har haft en riktigt härlig helg i Chicago. Jag och kollegan packade ihop och checkade ut för att åka in och bo mitt i centrala Chicago över helgen. Vi hade strålande sol och alldeles lagom temperatur. Perfekt för lite turistande. Det var hennes första gång där också så jag fick visa henne runt. Det blev en favorit i repris med middag på samma brazilia steakhouse som sist. Lovely! Efter en hel dl knatande runt stan så sitter jag nu här med väldigt ont i ena benhinnan... men det är smällar man får ta! =)
 

Kommentarer
Postat av: emma s

Grymt! Cool bild där du sitter i "luften" :D

Svar: haha... ja. men jag kan säga att det tog ett tag innan jag gick ut och jag tittade inte ner. Läskigt värre!
Johanna

2013-02-11 @ 09:56:42
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0