Riktgt dåligt träningspass...

Idag var jag verkligen inte på topp på gymmet. Jag har sån sinnessjuk träningsvärk i ryggen från gårdagen så jag tror det påverkade väldigt mycket. Jag hade liksom ingen kraft. Kände mig kraftlös och det är inte kul. Kraftlös och som att jag inte hade någon ork alls... och det hade jag ju inte heller i och för sig... men men... passet blev av i alla fall. Hade hellre fått till ett riktigt bra pass... kanske borde jag ha vilat idag istället och kunnat prestera bra imorgon?!? Det är lätt att vara efterklok.
 
Blev vääääldigt trött i axlarna under passet... vilket i och för sig var syftet... men det kändes inte helt som att det var bara för att jag tog i så himla bra, så jag är inte nöjd. Lägre vikter än vanligt, men samma repetitioner. Inte bra alls... men jag var helt enkelt inte bättre idag. Kände mig helt slut när jag körde mage också. Nu känner jag mig lite revanschsugen faktiskt...
 
Dagens träning:
4 x hantelpress 17-17-17-14 kg
4 x sidolyft med hantlar 8 kg
4 x militärpress 33 kg
4 x "fjärilen" 4 kg
4 x framåtlutade hantellyft 5 kg
4 x situps
4 x benlyft med taket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0