Att träna ben innan en långflygning...

 
... kanske inte varså smart som jag hade tänkt mig.
 
Ben = stora muskler = kräver mkt energi = STOR hunger efteråt
 
Det rimmar rätt illa med att sitta instängd på två flygplan med begränsat med mat.
Pausade iof för en stor macka i Köpenhamn och hade två proteinbarer med mig som reserv, men det är ju inte direkt några jätteportioner man får som flygmat... När SAS sen inte har nått annat än Gott & Blandat och Chips att erbjuda oss hungriga resenärer emellan måltiderna så blir det ju rätt fett FAIL på den...
 
Jag kan i alla fall konstatera att Gott & Blandat mättar bättre än luft... =S
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

det där tänker jag ofta på när jag är ute och reser.. vilken marknad det finns att jobba med.. det finns så mkt SKITmat och aldrig nått bra val.. det måste skärpas till! :P

Svar: Verkligen!
Johanna

2013-01-16 @ 11:59:42
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0