Hur gick träningen då?

Chillar i dipsmaskinen
Ja, jag var ju faktiskt inte bara på gymmet för att spana in det... Det var ju faktiskt träning som var det viktiga... Hur och var det sker är ju rätt oviktigt så länge det finns vad man behöver. Jag hade väl inte direkt optimal laddning inför passet... Halvkass mat, lite för länge sen jag åt och rätt trött... men det gick hyfsat ändå. Jag passade på att köra tre muskelgrupper "när jag ändå var där", bröst, axlar och triceps. I vanliga fall kör jag nästan alltid endast en eller två... Nu är syftet mest att köra igenom musklerna en gång när jag är borta så att jag inte ska tappa allt för mycket tills jag kommer hem och kan träna som vanligt igen. Lite underhåll helt enkelt... och för att det är så roligt så klart!
 
Jag kände mig rätt grym i bänkpressen faktiskt. Stark och stadig... men på mitt tredje eller om det var fjärde set så ka det knappast ha sett ut så eftersom en snubbe sprang dit för att akut passa mig... men det var okej. Jag fick ju till en extra repetition. =) Bröstträningen tog riktigt bra alla tre övningarna. Bänkpress är riktigt skoj! Både axlar och triceps flöt på bra. Jag kände mig rätt okej i militärpressen idag. Träningen var riktigt roligt och det var ku att va på ett nytt ställe. Jag hade nog kunnat hålla på riktigt länge om det inte var för att jag höll på hungra ihjäl efter ett tag... men jag hann med rätt mycket ändå. Good for me!
 
Fredagsträning:
4 x bänkpress 61 kg
4 x hantelpress 18 kg
4 x hantelflyes 17,5 lb
4 x militärpress 70 lb
4 x sidolyft 9 kg
3x hantelpress
4 x pushdowns
4 x dips i maskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0