Ladda batterierna...

Åååå vad skönt det känns att vila idag. Träning är grymt roligt, men man behöver faktiskt sina vilodagar också för att uppskatta det ännu mer. Nu har jag dessutom känt mig trött i kroppen senaste dagarna så vilan kom verkligen bra. Egentligen vill jag träna som en tok den här veckan i och med att jag åker bort 2 veckor på söndag... men det är ju inte riktigt så att man har ett "träningskonto", att om jag tränar dubbelt idag så gör det inget att jag vilar hela nästa vecka... Ja, ni förstår nog. Kontinuitet är det bästa. Men det känns ändå bra att träna lite extra innan jag åker bort så efter idag blir det fullt ös igen. =)
 
Man får otroligt lång kväll när man inte ska till gymmet efter jobbet... och då kom jag ändå hem en timme tidigare än normalt idag... Som John sa nyss: "Vad ska vi göra med all tid ikväll?" Men det är inga problem alls. Slapp och mys på hög nivå. Bara vara... Bara ta det lugnt. Bara ladda batterierna. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0