Tillbaka på gymmet...

Nu är jag äntligen hemma igen. Det var en seg flygresa där jag nästan inte kunde sova någonting... kanske max en timme på hela resan. Ingen bra kombination med att entertainmentsystemet låg nere på just vår resa... men men. Jag har sovit några timmar sen jag kom hem så det känns lite bättre nu.
 
Jag har redan hunnit vara på gymmet också. Kanske inte den optimala uppladdningen inför ett träningspass, men nu var ju inte syftet att sätta några nya rekord eller göra nått superpass... utan snarare att väcka mina muskler som har fått vila hela veckan (vissa två) och att röra mig lite efter den långa flygresan. För det var uppladdningen helt okej. Jag trodde faktiskt att jag skulle vara väldigt svag idag, men det var inget större fel på styrkan ändå. Jag var så klart inte mitt starkaste jag, men ändå helt okej. Klämde till och körde riktigt många repetitioner på första setet i bänkpressen (10 reps) och då insåg jag att det bara var till att köra på... inget mesande! Jag körde ett överkroppspass med 2 bröstövningar, 2 ryggövningar, 2 axelövningar och en övning var för biceps och triceps. Normalt sett kör jag aldrig så många muskelgrupper per pass, men nu ville jag ju komma igång. Riktigt bra pass för det måste jag säga. Jag är väldigt nöjd. Känner mig taggad för mer träning nu. =)
 
Idag kom vi till gymmet kl 18, dvs då den bemannade tiden precis slutade. Jag hade väntat mig att vi skulle få vara nöstan själva på gymmet, men det kändes mer som rusningstrafik. Det var väldigt många som var och tränade... Kul att se! Inte helt väntat en lördagkväll.
 
Dagens träning:
4 x bänkpress 60 kg
4 x flyes i CC
4 x latsmaskin 70 kg
4 x skivstångsrodd 60-70-70-60 kg
3 x militärpress 34 kg
4 x sidolyft med hantlar 8 kg
3 x dips mellan bänkar med viktplatta 15 kg
3 x cablecurl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0