Trött, slut och HUNGRIG!!!

Rumänska marklyft i julas...
Fy så slut jag känner mig... Hela kroppen är trött... och framför allt kräver den mat! Jag var nyss hos svärföräldrarna för söndagsmiddag (perfekt timad efter dagens tunga träningpass) men kände mig hungrig redan när jag åkte därifrån. Jag antar att träning har den effekten på kroppen. Jag tycker det är häääärligt för det käns som att maten går direkt in till musklerna. Nu har jag ätit ännu mer och snart ska jag ta mig lite casein på det. Jag känner mig nästan omättlig idag....
 
Dagens träning vad i alla fall ett benpass. Knäböj alltså... vilken bra övning. Man kan göra den på så många sätt och det tar så bra. Idag stramade det extra mycket i rumpan under de tunga böjarna. Ritkigt nice! När jag körde mina pausböj så hade jag lite känningar i vänster baksida som inte var helt positiv... nästan som att jag hade sträckt mig. Därför tog jag det lite lugnt när jag körde utfallen... Jag minskade vikten, men kände inget mer i(negativt) låret så det var ju bra. Körde på mitt vanliga benpass. John ville köra lite finnen som avslutning... men mina ben var helt spagettiga och jag fick kramp i vaderna så för min del blev det chill på slutet. Bra pass och nu känner jag mig helt igång igen. =)
 
Dagens träning:
4 x knäböj 100 kg
3 x pausböj 60 kg
3 x utfallsgång med hantlar á 15 kg
4 x rumänska marklyft 60 kg
4 x benspark 80 kg
3 x stående vadpress 120 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0