Tunga och många marklyft var planen...

Jag ska erkänna... Jag har slarvat med marklyften på sista tiden. Jag kände att jag inte fick till dem lika bra längre och plötsligt började de bli bortprioriterade.Men den här veckan har jag faktiskt gått och funderat på marklyft hela veckan. Igår kände jag mig riktigt laddad för ett bra ryggpass med många marklyft. Bra teknik och tunga vikter skulle det bli... Och lite fightig spirit, typ som på bilden...
 
Om det blev så?
 
NEJ! =S
 
Istället tillbringade jag kvällen hemma i soffan i halvdvala hela kvällen.
Förkylningen är ett faktum tyvärr och idag känns det sämre.
Jag som bara vill träna...
 
 

Kommentarer
Postat av: Em Löfgren

Usch :( men när kroppen säger nej på det sättet är det ingen idé att pusha :(
Krya på dig!!

Svar: Nej, verkligen inte... även om det känns värdelöst. =S
Johanna

2013-01-31 @ 15:50:04
URL: http://emliscious.blogspot.se/
Postat av: emma s

Krya på sig!

2013-01-31 @ 18:03:09
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0