Vad var det i paketet?

Jo men det var ju mina och lillebrors finfina lyftarskor från Reebok som hade kommit.
Mina var snygga och rejäla men tyvärr lite i det minsta laget... Så de åkte tillbaka.
Jag beställde ett par i rätt storlek istället, men det fick bli ett par vita. De passar till allt och jag kommer nog inte lessna på dem, vilket jag antagligen gjort med de lila.
Jag provade dem dessutom i mallet idag och de satt riktigt bra.
Nu är det bara att vänta tills de nya kommer (visste tyvärr inte att de fanns i mallet)!
Can't wait!
 
Bye bye my friends...

Kommentarer
Postat av: Cathie

Åh vad fina dom var! :)
Tråkigt att dom inte passade från första början!

Svar: Ja, eller hur... men några dagar hit eller dit spelar inte så stor roll. =)
Johanna

2013-01-21 @ 09:41:52
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0