Trött, slut och omotiverad...

Fy vad trött och omotiverad jag känner mig. Allt känns jobbigt och tråkigt. Vill helst sova och slöa. Vill inte ens vara ute i det fina vädret... Iof så lider jag inte av det hysteriska soldyrkandet som större delen av Sveriges befolkning gör, men ändå. Solen brukar i vanliga fall ge mitt humör en skjuts, men inte nu... Hoppas på bättre tider. Tidigare har jag klivit upp och velat gå ut en sväng, men nu vil jag helst ligga kvar i sängen och somna om... Jag har velat träna, men nu vill jag va hemma och äta godis... You get my point...

Förresten, min granne kan tydligen inte träna på ett tag... I fredags va hennes ben svullna som stockar och gjorde ont, särskilt benhinnorna... Ja... vad ska man säga?!? Skyll dig själv... Så går det när man ska träna helt hysteriskt. Att gå från att inte göra nått till att gå ca 2 timmar om dan, träna på gymet och åka inlines 2-3 timmar om dan kan knappast kallas hälsosamt... Skulle inte vilja köra så mycket motion som hon gjort även om jag va van vid det... Herregud, man har väl vettigare saker att göra om dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0