Ett steg i taget...

Jikes, jag skickade precis in min anmälan till Luciapokalen... Jag blev alldeles till mig när jag såg att det börjat trilla in anmälningar och att man kunde gå in och spana på de anmälda, så min anmälan skickades liksom in av bara farten. Så kan det gå. Jag känner mig lite osäker... mest osäker är jag på om jag kommer att hinna komma i tävlingsform. Jag vill inte stå på scenen i en form som jag inte känner mig nöjd över. Jag gör det inte för att det ska bli så himla kul att stå på scenen i en svart/glittrig bikini utan själva utmaningen ligger ju i att pressa sig själv att komma i en så grym form så att man VILL stå där och presentera den framför ett gäng domare. Det är inte "stå på scenen till varje pris" utan mer "stå på scenen om jag lyckas". Därför känns det lite läskigt. Tänk om jag inte hinner... men samtidigt, vad är det värsta som kan hända? Jag kanske får stryka mig eller nått... men samtidigt har jag en plan, en grym coach och en otroligt stark vilja att ro det här i land så det är bara att köra på. Nu är i alla fall anmälan inskickad. 12 veckor hårdkörning kvar! =)

För att se de andra som har anmält sig så kan ni spana in här: --> Anmälda
Jag tävlar självklart i den långa klassen... Lång och ståtlig så klart!

Kommentarer
Postat av: M

Tack för påminnelsen :)

2011-09-11 @ 10:04:28
URL: http://matildastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Sandra

yaaay! nu är det på riktigt! :)

2011-09-11 @ 12:14:27
URL: http://sandrabuder.se
Postat av: em

RIKTIGT PÅ RIKTIGT!!! YÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJ!!!!!

2011-09-12 @ 13:51:41
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0