Nya träningsredskap...

När jag var på träningsläger hos Eddie Bergkvist för två helger sen så använde vi oss en hel del av gummiband. Vi använde dem när vi värmde upp på olika sätt, vi använde dem som hjälpmedel till vissa övningar och även för att göra vissa övningar tyngre. Det var grymt helt enkelt. Där och då bestämde jag mig för att införskaffa mina alldeles egna gummiband. Det kommer särskiltväl till pass nu under semestern då jag inte har lust att åka flera mil nästan varje dag för att komma till ett gym. Då passar gummibanden perfekt. Man kan träna allting med dem och det kan verkligen bli tungt och jobbigt. Endast fantasin sätter gränserna! Möjligheterna är oändliga helt enkelt. =)
 
Jag köpte mina gummiband här.
 
Nu är jag sugen på att ha ännu mer hemmagymutrustning... sitter och spanar på Blocket efter skivstänger och viktplattor, men utbudet är inte stort när man vill köpa begagnat... Ja, vi får se hur det blir med det. Jag känner mig rätt nöjd med gummibanden också. Tyvärr var det tyngsta bandet slut, men jag köper det nog när det kommer in igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0