Dax för lite "riktig" träning...

Jag har varit riktigt duktig sen jag kom hit bort (nu var ju det visserligen i söndags kväll så det är inte så många dagar vi pratar om) och klivit upp och kört lite morgonträning varje dag. Om det är för att jag legat vaken eller för att jag faktiskt planerat träning tänker jag däremot lämna osagt. Det har dock "bara" blivit cardio. En halvtimme på crosstrainern eller en halvtimme med blandad crosstrainer eller löpband, när inte crosstrainern varit ledig från start. För mig som nästintill bara styrketränar så känns inte det som riktig träning. Jag vill få lyfta vikter och TA I mer än kämpa på och inte ge upp som det känns som att jag gör i konditionsträningen. Som jag sagt innan så finns det inte så mycket utrustning för det här på hotellet... Så imorgon ska jag äntligen bege mig till ett gym. Ett riktigt gym! Stort och bra! Det ska bli såååå roligt! Nu ska jag bara sova, ev. köra lite cardio och klara mig igenom en lång dag på kontoret först. =) Gästpass är redan fixat!
 
Hit ska jag imorgon (torsdag) em!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0